Virtual engagement is here to stay.

Construir un model relacional i de promoció digital i omnicanal amb el professional sanitari, el repte de la indústria farmacèutica per mantenir-se rellevant durant la COVID-19 i més enllà.

ReBuilder és un road map cap a la construcció i optimització d'una nova classe de relació amb el professional sanitari.

Un procés de 4-6* setmanes formulat a IDE360 que combina estratègia, creativitat i un profund coneixement de la indústria farmacèutica per abordar les noves oportunitats + necessitats + situació del professional sanitari.

  • Estratègies per al desenvolupament d'un HCP Portal començant des de zero
  • Estratègies per a l'optimització d'un HCP Portal ja existent
  • Estratègies de Remote Detailin
  • Webinar Best Practices
  • Qualificació de les BD
  • Personalització de missatges segons el grau de compromís amb la marca.
*La durada del projecte dependrà de la disponibilitat d'informació i de la necessitat de fer una recerca de mercats.

Procés (4-6 setmaness)

01

Anàlisi interna

Establir el punt de partida pel que fa a l'experiència i les expectatives de l'equip de treball, partint de la revisió d'objectius estratègics, els actius i experiències digitals dels quals es disposi i resultats d'iniciatives existents.

Metodologia: reunions, qüestionaris i/o entrevistes amb membres clau de l'equip.

02

Necessitats del professional sanitari (metges, infermeres, farmacèutics)

Valoració de les necessitats del professional sanitari, identificació de perfils i patrons de comportament "customer persones" i "customer journeys", continguts més rellevants, canals de promoció. Valoració de les iniciatives pròpies ja existents.

Metodologia: recerca de mercats, anàlisi d'informació ja disponible

03

Benchmark del sector

Identificació de Best Practices en la indústria farmacèutica i oportunitats per construir una proposta de valor diferenciada.

Metodologia: recerca de mercats

El nou comportament del professional sanitari té el potencial de redefinir:

Com es desenvolupen les iniciatives de màrqueting

Com creem el contingut

El rol dels equips “customer facing”

El model promocional

Com mesurem l'èxit

87% dels metges aposta per un model totalment virtual o híbrid de relació amb la indústria farmacèutica, fins i tot després que la crisi de la COVID-19 hagi acabat.

Font: https://www.accenture.com/us-en/insights/life-sciences/coronavirus-changing-pharma-hcp-engagement

La COVID-19 ha accelerat la comunicació i la transformació digital.

Font: http://img.medscape.com/images/common/COVID-19%20Insi- ghts%20-%20Impact%20on%20Clinicians.pdf

El share of voice és un còmput d'interaccions digitals i presencials, cal construir models híbrids de promoció.

Descarregable: Guia per treure el màxim partit als teus webinars.

No només és moment de transformar el model actual de comunicació amb l'HCP, sinó d'accelerar aquest procés. És moment per a Pharma de reinventar la seva rellevància.

CONTACTA'NS
IDE360

Let’s Be Relevant Together.

IDE360 és una consultora + agència de màrqueting digital especialitzada en el negoci healthcare i farmacèutic ubicada a Barcelona. Una marca saludable és una marca rellevant.