Un procés de 4-6* setmanes formulat a IDE360 que combina estratègia, creativitat i un profund coneixement de la indústria farmacèutica per abordar les noves oportunitats + necessitats + situació del professional sanitari.
Establir el punt de partida pel que fa a l'experiència i les expectatives de l'equip de treball, partint de la revisió d'objectius estratègics, els actius i experiències digitals dels quals es disposi i resultats d'iniciatives existents.
Metodologia: reunions, qüestionaris i/o entrevistes amb membres clau de l'equip.
Valoració de les necessitats del professional sanitari, identificació de perfils i patrons de comportament "customer persones" i "customer journeys", continguts més rellevants, canals de promoció. Valoració de les iniciatives pròpies ja existents.
Metodologia: recerca de mercats, anàlisi d'informació ja disponible
Identificació de Best Practices en la indústria farmacèutica i oportunitats per construir una proposta de valor diferenciada.
Metodologia: recerca de mercats
Com es desenvolupen les iniciatives de màrqueting
Com creem el contingut
El rol dels equips “customer facing”
El model promocional
Com mesurem l'èxit