TRANSFORMACIÓ
DIGITAL

1

El Client

Desktop, on i offline research per a conèixer comportament, necessitats i desitjos. Desenvolupament de Customer Journeys per a la identificació de touchpoints, pain points i gaps generant iniciatives.
2

Actius i Competències Digitals Internes

Entrevistes en profunditat i qüestionaris online ad-hoc per establir baseline en competències digitals. Mapeig de canals actuals i tecnologia, identificació de gaps, definició i posada en marxa d’estratègies i plans de millora.
3

Change

Programes de formació per a Directius, Middle Management i equips transversals. Digital Days, plataformes de formació gamificats, programes email marketing automatitzats.

ESTRATEGIA
DIGITAL
I OMNICANAL

1

Plantejament Estratègic i Creatiu

Creem plans estratègics que posen al client en el centre. Pre, post-llançament o en qualsevol etapa del cicle de vida del producte. Definició de l’oportunitat, posicionament i missatges, desenvolupament d’estratègia creativa, storytelling, identitat verbal i gràfica.
2

Definició i desenvolupament de Canals i Continguts

Aplicació de l’estratègia i creativitat webs, social media, clubs de fidelització, webinars, gamificació, programes ad-hoc. Contingut mèdic, casos clínics, educació mèdica.
3

Definició i desenvolupament de Plans Promocionals

Vídeo, publicitat online i SEM, identificació i gestió d’influencers, PPRR on i offline, email marketing i marketing automation.

INICIATIVES

1

Campanyes DTC (Direct to Consumer)

Notorietat de patologia, programes d’adherència, campanyes RSC.
2

Campanyes OTC/Parafarmàcia: consumidor – trade – prescriptor

Campanyes i promocions multitarget. Expertise en campanyes per trade per farmàcia o d’altres. Campanyes Paid, SEO, social media, promocions.
3

Campanyes Professional Sanitari: inbound marketing per a professionals sanitaris

Obtenció i gestió de leads, creació de models de conversió vinculats a campanyes d’impacte, desenvolupament de casos clínics vinculats a l’automatització de missatges.

ANALÍTICA
DIGITAL

1

Insights procedents d’analytics

Social media, webs, email automation, programes/plataformes fidelització i gamificació. Integració en quadres de direccionament.
2

Desenvolupament de Funnels de Conversió

Utilitzant les dades de l’ecosistema digital de cada marca, disseny del funnel de conversió per a conèixer i optimitzar els canals i continguts amb major conversió.
3

Desenvolupament de Customer Journeys

Utilitzant dades de coneixement de client, desenvolupament de Customer Persones i Customer Journeys per a la identificació de touchpoints, gaps e iniciatives.