Com a professinal
de la indústria farmacèutica
et trobes en una
situació com les següents?

Com a professinal de la indústria farmacèutica et trobes en una situació com les següents?

Explora i descobreix com podem ajudar-te.

Situació

1. Brand Plans 2023.
Omnicanalitat? Quin és
el mix ideal on i offline?

1. Brand Plans 2023. Omnicanalitat? Quin és el mix ideal on i offline

Després d'un ús intensiu del Digital en pandèmia, al 2022 s'han prioritzat els canals tradicionals. El 2023 tornarà a demandar un reequilibri d'estratègies omnicanals. Quin és el mix ideal per a aconseguir els teus objectius i tenir èxit?

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Dissenyar el teu full de ruta, tenint en compte el cicle de vida de la teva marca, els teus objectius, juntament amb la maduresa digital i tecnològica de la teva empresa

Construir o adaptar el teu ecosistema digital i integrar-lo amb les teves accions offline

Coneixer els estàndards i tendències en FARMA en general i de la teva àrea terapèutica d'interès

Construir una relació one-to-one omnicanal amb els teus clients

Situació

2. Promoció de productes sense suport de la Força de Vendes

Sabem que el digital és una solució eficaç i eficient per a aquests productes. Estratègia de continguts, canals i freqüència són les teves claus per a l'èxit:

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Definirla teva estratègia i pla d'acció que permeti aconseguir els teus objectius

Construir seqüències (“flows”) de missatges segons segments: per potencial, per interès, etc...

Automatitzar flows d'emails.

Analitzar mètriques i ajustar continguts segons els comportaments específics de les audiències.

Situació

3. L'email màrqueting és més vigent que mai

Els professionals sanitaris només obriran els emails que aconsegueixin destacar a la seva safata d'entrada.Quantitat o qualitat? email massiu o approved email? Fragments, com implementar-los? Butlletí o emails puntuals? Necessito automatitzar la meva estratègia d'email?

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Dissenyar la teva estratègia d'èxit.

Integrar les campanyes dins del teu pla promocional.

Personalitzar i automatitzar seqüències - “flows” - de mails segons potencial o comportaments.

Simplificar i optimitzar la creació de campanyes mitjançant estructures per blocs o fragments de contingut.

Vincular els approved emails que gestionen les xarxes de venda amb l'estratègia d'email global per a què funcionin de manera coordinada.

Situació

4. Els Sales Reps són la imatge de la companyia. Com els incloem en el road map cap a la transformació digital de manera òptima?

L'acceleració digital provocada per la pandèmia ha deixat a molts equips en un punt on la necessitat d'integrar la omnicanalitat és rellevant.

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Formar als equips mitjançant continguts i experiències interactives on i offline.

Incloure tutorials i serveis de suport als materials on i offline

Desenvolupar campanyes de comunicació interna per a la integració digital en equip

Situació

5. Què ha de tenir el meu HCP Portal?

Estàs en el procés de desenvolupar un HCP Portal o potser ja has desenvolupat un o diversos. Els portals per a professionals sanitaris estan passant de ser una tendència a un estàndard. Com destacar dins d'un entorn cada vegada més competitiu? el portal és el centre de la meva estratègia omnicanal? haig d'integrar tots els canals? com l'haig de promocionar?

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Realitzar estudis de competència (benchmark) per a assegurar-te que el teu portal està al nivell o per sobre dels estàndards de la indústria.

Desenvolupar el teu portal amb un enfocament en l'experiència i necessitats de l'usuari (metges o farmacèutics).

Desenvolupar una estratègia de continguts sostenible: formats i freqüència.

Integrar aquest nou canal a una estratègia omnicanal.

Situació

6. Tinc molt contingut offline que no està aprofitat. Com el digitalitzo?

Tots disposem de contingut d'alta qualitat que no està disponible de manera òptima: pot ser que estigui desordenat, dispers en diversos canals o sense digitalitzar.

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Optimitzar i no sols adaptar els teus continguts per a aprofitar els avantatges dels mitjans digitals.

Rendibilitzar la inversió realitzada en continguts.

Desenvolupar campanyes promocionals que acostin als metges a aquests continguts.

Crear repositoris coherents amb les estratègies de comunicació i posicionament dels productes.

Situació

7. Xarxes Socials. Com aconsegueixo fans i generar awareness?

Professionals sanitaris o consumidor final?
Farmàcies a Instagram, metges i societats mèdiques a LinkedIn, Twitter i YouTube, consumidors a Facebook, Instagram i Tik Tok... Quina xarxa social prioritzo? Com ha de ser la meva estratègia de continguts? Què publicar i cada quant temps? Quin és l'equilibri ideal entre paid i orgànic?. Quines són les tendències que haig de conèixer?

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Dissenyar la teva estratègia de xarxes socials

Desenvolupar un pla de continguts adaptat a les necessitats i formats de cada xarxa social

Dissenyar una estratègia PAID per a garantir l'abast i freqüència amb els quals vols impactar a la teva audiència

Analitzar les mètriques per a mantenir els continguts sempre dins dels interessos de l'audiència.

Integrar el teu pla de xarxes socials a una estratègia omnicanal per a impulsar les teves probabilitats de fidelització.

Situació

8. Estratègies a pacients a la promoció de productes Rx. Funcionen?

Metges, farmàcia hospitalària, tots els agents sanitaris coincideixen: incloure la participació i la perspectiva del pacient a les estratègies de màrqueting i comunicació haurien de tenir un pes important a qualsevol proposta de valor de la indústria farmacèutica, però realment els Brand Plans centrats en el pacient estan encara en evolució.

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Entendre com una estratègia a pacients pot encaixar en els teus objectius de negoci.

Desenvolupar un pla d'accions i continguts que incloguin les necessitats i la veu del pacient.

Desenvolupariniciatives creatives al voltant de dies clau com a Dia Mundial de..., iniciatives a xarxes socials, projectes Digital Therapeutics, etc.

Situació

9. Necessito una web ràpid (iPDF)

Necessites una solució ràpida i en línia per a un llançament de producte, esdeveniment o material urgent, i no tens temps de desenvolupar una web?

Com aconseguir-ho de manera ràpida sense passar per tots els processos IT habituals, sense sacrificar la creativitat i disseny habituals de la marca?

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Traslladar els teus continguts a un format web sense necessitat de programació.

Crear continguts específics i interactius que treguin profit dels mitjans digitals.

Utilitzar un domini o subdomini per a crear un enllaç al qual accedir directament o via un codi QR.

Situació

10. És època de congressos. Quan té sentit triar el format webinar?

El webinar ens aporta un “tot en un”: arribar a una audiència ràpidament, captar registres, contingut digitalitzat, interès per les temàtiques proposades, costos econòmics i sense perdre la possibilitat d'interacció.

Solució IDE360

Som al teu costat per a:

Determinar com encaixen els webinars a la teva estratègia i pla d'acció

Planificar l'abans, durant i després de l'esdeveniment mitjançant un enfocament omnicanal.

Detectar i alleujar punts de fricció en l'experiència de l'assistent.

Desenvolupar un concepte creatiu que acompanyi el teu esdeveniment i que es pugui estendre a tots els mitjans i formats de forma cohesiva.

No perdis més l'oportunitat
de connectar més i millor amb
la teva audiència.

No perdis més l'oportunitat de connectar més i millor amb la teva audiència.